הקונספט של הניחוח החדש של Abercrombie & Fitch
הוא באמת יפה, ונשים כחולות אינסטינקט כחולות לוכדות את רוחה של אישה נמרצת ובהירה שתמיד הפכה אותה למשימה שלה לחיות ברגע ולדעת לממש אותה חלומות. וכמו כל הנשים שלנו, היא אישה חזקה ועצמאית עם תשוקה לחיים ולחלומות שלה.
קצרים בזמן? להלן קישורים לקולקציה המלאה :
Abercrombie & Fitch לא מפחדים לכוון לקהל מתוחכם מאוד
וזה לא במקרה. הם גם מנסים להכות את הנקודה שזה כבר לא מותג מזדמן, אלא כזה שילד בן 24-34 יכול ללבוש משחר עד דמדומים. הם עושים עבודה נהדרת כשהם יוצאים נגד התבואה ולא עוקבים אחר הקהל.
הניחוח הראשון של Abercrombie & Fitch
וודס, הושק בשנת 1990, מאוחר יותר הופסק, הוצג מחדש בשנת 2010 והוצג מחדש בשנת 2012. Fierce השיקה קמפיין מודעות כוללני יותר לפנייה לקונים אלפי שנים, אך הריח יישאר בדיוק אותו דבר, עם זאת. Undoing the Aber crombies & Fitch Perfume, שהוא גרסה מעודכנת למקור, המורכב משלושה ניחוחות ייחודיים הלוכדים את הרוח והסגנון והופכים אותו לאטרקטיבי יותר לגברים ונשים בכל הגילאים.