איזה בושם הכי טוב לאישה ?

בושם הכי טוב לאישה

אז נכון שעל טעם ועל ריח, אין באמת מה להתווכח, אבל, כאשר זה נוגע לבשמים לנשים, אי אפשר להתעלם מהעובדה שישנם מספר בשמים אשר נחשבים כסוג של קונצזיוס ונשים רבות, בקשת רחבה של גילאים, יסכימו שמדובר בבשמים הכי טובים.
אז אם אתם תרים אחר מתנה לאישה ורוצים ללכת על כמעט בטוח או אם את מתלבטת איזה בושם לקנות לעצמך ומבקשת להסתמך גם על טעמן של אחרות, להלן סקירה של מספר בשמים הנחשבים למצוינים:

דאנס מה בולה

דאנס מה בולה הוא בושם או דה פרפיום מבית המותג קארבן (אשר הוקם בשנת 1945). הבושם נחשב כמושלם לנשים אשר אוהבות ניחוחות פירותיים ורעננים – הניחוחות הם תוצר של שילוב בין ליצ'י, מנדרינה, וניל ופטוצ'יני.
מדובר בבושם קליל ומרענן.

Daisy Love

Daisy Love הוא בושם אחד מתוך סדרה של בשמים מצליחים מבית האופנה האמריקאי המצליח, מארק ג'ייקובס.
מעבר לבקבוק בעיצוב מרשים במיוחד, מי שתשפריץ על עצמה מהבושם תהנה מהניחוחות הפירותיים והמתקתקים של פטל, חרצית, יסמין ואירוס לבן.
מדובר בבושם אידיאלי עבור נשים צעירות, אשר מתחברות לניחוחות המתקתקים.  

Daisy Love
כפתור בדיקת מחיר

LOST CHERRY

LOST CHERRY הוא עוד סיפור הצלחה מאחוריו עומד המעצב האמריקאי המצליח והכישרוני טום פורד. הבושם אשר הושק בשנת 2018 מיועד לנשים ולגברים.
צבעו שלש הבושם הינו אדום עז והוא טומן בחובו שילובים מיוחדים ומקוריים של דובדבן שחור (כפי שניתן להסיק משמו), סירופ דובדבנים, ורד טורקי, אשוח פרואני ועוד..
בשנת 2019 הבושם זיכה את טום פורד בפרס היוקרתי THE FRAGRANCE FOUNDATION

כפתור בדיקת מחיר

UN JARDIN SUR LA LAGUNE

בושם מבית המותג היוקרתי הרמס, אשר מהווה חלק מליין ריחות גן. הבושם משלב ניחוחות עציים עם ניחוחות פרחוניים של שושן צחור ומגנוליה.
מדובר בבושם אשר מהווה כבחירה המושלמת עבור נשים אשר אוהבות את הניחוחות העדינים והאלגנטיים. מי שמתחברת לבושם, תשמח ודאי לגלות שקיים גם קרם גוף – ניתן אף לרכוש מארז הכולל גם את הבושם וגם את הקרם.

כפתור בדיקת מחיר

Be Extra Delicious

Be Delicious נחשב ללא כל ספק כקלאסיקה בעולם הבשמים לנשים ולמי שלא יודעת, הוא מגיע אלינו מבית המותג) DKNYדונה קארן). הגרסה החדשה של הקלאסיקה   Be Extra Delicious משלבת עם הניחוח המוכר והאהוב של הגרסה הקלאסית, גם ניחוחות של אגס, הליוטרופ, ברגמוט וקצת קרמל ופטל.
עבור מי שמתעניינת חשוב לציין כי העיצוב היפה והייחודי של הבקבוק לא השתנה – מלבד הצבע שעכשיו הוא וורוד.

כפתור בדיקת מחיר

My Way

בושם חדש ומבטיח מבית מעצב העל האיטלקי ג'ורג'יו ארמני.
הבושם מתבסס על מרכיבים טבעיים ואפילו האלכוהול שבפורמולה היא על בסיס טבעי.
מבחינת הניחוחות, אז מדובר בניחוח פרחוני המשלב תפוזים, ברגמוט בתו העליון, יסמין וטובורוז בשילוב יסמין בתו הלב ווניל בורבון, מאסק לבן ווירג'יניה סידרווד בתו הבסיס.

כפתור בדיקת מחיר
אורן רצון

אורן רצון

"הבושם שלכם הופך אתכם לאטרקטיביים"

חשוב לדעת

חוש הריח הוא אחד החשובים מבין חמשת החושים. … לבשמים יש כמות עצומה של פרומונים ויכולים להפוך אתכם לאטרקטיביים לאנשים, ולהבטיח שהרושם הראשוני הנ"ל והרושם המתמשך יהיו נעימים ובלתי נשכחים.

סקירות נוספות

המלצות וטיפים...