בושם שאנל CHANEL

לוגו שאנל

בשנת 1921, הקוטורי גבריאל קוקו שאנל, שהשיקה את העולם כולו בשנת 1921, שינתה את ניחוחה. פעם זה היה הבושם הפופולרי ביותר בעולם, אבל מה שהוצע כעת לציבור היה כזה שאי אפשר היה עוד לתמוך בו. יש לציין כי "שאנל מס '5 כבר לא היה הניחוח המקורי של מדמואזל שאנלס וכבר לא היה מעורבב בסטנדרטים שלנו. הסיבה לכך היא שהיא החליטה להסתעף לבושם ולאופנה והפריעה לניחוח שיצרה עבור האישה הטרייה. כש- Beaux Chanel הציגה סדרת דגימות בושם לבחירה, היא הריחה את כולם. לפי הדיווחים, היא בחרה בדגימה החמישית, אך ככל הנראה חשבה שהאישה מריחה תערובת של 80 מרכיבים טבעיים וסינתטיים. היא הציגה בפניה את זה, מה שהוביל לכינוי הניחוח "שאנל מס '5".

יש הרבה סיפורים על מקורות הניחוח הזה, אבל אני אלווה את חביבי. ביו העלה ניחוחות שונים, ושאנל דמיין לעצמו עיצוב שידמה לאופנה של לביק בקאראט. בזמן שהיא סובלת מכאב ראש נורא, הורתה לו להשאיר את הבקבוק על האח.

היא פרשה מהעסק עם 10 אחוז מהמניות והעניקה רישיון לשמה לבשמי שאנל. מאוחר יותר, לא מרוצה מההסדר, היא עבדה למעלה מעשרים שנה להשיג שליטה מלאה בו, והיא אמורה הייתה להמשיך לעשות זאת במשך עשרות שנים. כשהבין שהכסף נעשה וכי "שאנל מספר 5" שלה הופך במהרה לבושם הנמכר ביותר בצרפת ולבושם השני הנמכר ביותר בכל הזמנים, שאנלס נלחמה קשה להחזיר את השליטה על קו הניחוחות שלה. היא רצתה להרחיב את מכירת "שאנל מס '5" לבוטיקים שלה ולשאר העולם.

קצרים בזמן? להלן קישורים לקולקציה המלאה :

בלו שאנל לגבר
בושם שאנל לגבר
בושם שאנל לאישה
כפתור בשמים לגברים
כפתור בשמים לנשים

שאנל הייתה נחושה להחליט את השליטה על "בשמי שאנל" מהוורטהיימר

והיה הרבה כסף על הכף. משימתו של תומאס הייתה לבסס את המנגנונים הדרושים לשמירה על השליטה בייצור ושיווק קו הבושם "שאנלס מס '5". החומרים ששימשו ביצירה נבחרו על ידי תומאס וצוותו, וכך גם האיכות והכמות. של המרכיבים, כגון סוכר ומלח.

שאנל צ'אנס "ממשיך ליצור מערבולת של אושר וחום על ידי יצירת קו הבושם שאנל מס '5" או דה פרפיום

יסמין משמשת לבקבוק הניחוח של בושם "שאנל מס '5", "שאנל צ'אנס", תערובת של ניחוחות רעננים, חמים וריחניים. הוא מריח רענן וחם ואמור להזכיר לכם חופשת חורף עם רדת החשכה.

שאנל לא

5 "הוא בושם שאפשר לטבול עליו, ואת גרסאות השאנל" EDT "ו-" EDV "ניתן להשיג בצבעים שונים כמו אדום, כתום, ירוק, כחול, צהוב, סגול, ורוד וירוק. או דה פרפיום מרוכז פחות מהבשמים, אך בכל זאת אורך זמן רב ונמשך כ- 8 שעות. הזדמנות של שאנל תהיה זמינה בארה"ב ובקנדה החל מה -1 באוקטובר 2014 ועד ה -31 בדצמבר 2015.

עם תווים של יסמין

פריחת תפוז ופצ'ולי, נאמר כי בושם זה הוא פיצוץ של ניחוחות פרחוניים. לאחר שנפגש עם חברים במונטה קרלו, נתן לבושם ארנסט ביו את הרעיון ליצור בושם עבור מותג האופנה. חלק מהמבקרים שיתפו את דעתם על ניחוח צ'אנל צ'אנס בהשוואה לניחוחות פרחוניים אחרים שהם רגילים אליהם. חובב תווים חמים וארציים כמו פצ'ולי ורוצה משהו שעדיין מרגיש קליל ופרחוני, הבשמים המפורסמים של שאנלס "קוקו" ו"מדמואזל "הם הרעל המועדף עליכם. קוקו הוא כיום אחד ממותגי הבושם הפופולריים והפופולאריים ביותר בעולם, עם יותר מ -1.5 מיליון מכירות בשנה.

שאנל ראתה את העלייה והציבה את שמה בכל המודעות הקשורות בניחוחות שלה

כדי להבטיח שהבשמים שלה תמיד יישארו מחוברים לזהות המותג שלה. כדי להנציח את ההשקה, שמה של שאנל ו בושם רוסס על שולחנות הבושם, ונשים רבות שעברו במקום עצרו לבקש את הריח.

שאנל אהבה את הניחוח והצלחתו התחזקה גם בכך שהיא הייתה מעצבת האופנה הגדולה הראשונה שהציגה בושם והחליפה את אריזת הבושם האופיינית בבקבוק פשוט ואלגנטי

גם בדיקת הרחוב הדיסקרטית של שאנל על הבושם הוכיחה להיט בקרב הציבור. הניחוח האיקוני התקבל בהתלהבות כזו שחלקם יוכרו מעתה יותר בשם "בושם הבשמים", כפי שטוענים חלקם. הוא האמין כי שאנל בחרה את בקבוקון דגימות הניחוח החמישי שיוצג על ידי ביו, ושחרר את הבושם ב -5 במאי. לא ניתן היה להבחין בין הבקבוק לבקבוקים שהונפקו לפניו, ולא היה שום אינדיקציה. שהוא קיבל את אותו השם כמו שלושת הבקבוקים הראשונים של הניחוח, או אפילו השני והשלישי. זה היה מספר 5 של שאנל שעמד מול ניחוח פרחוני בעיקר של יסמין, לילך ושושנה, והצית את השמפניה שלה – כמו נצנוץ שנודע כמי שמריח ריח כשריח של אלדהיד.

אורן רצון

אורן רצון

"הבושם שלכם הופך אתכם לאטרקטיביים"

חשוב לדעת

חוש הריח הוא אחד החשובים מבין חמשת החושים. … לבשמים יש כמות עצומה של פרומונים ויכולים להפוך אתכם לאטרקטיביים לאנשים, ולהבטיח שהרושם הראשוני הנ"ל והרושם המתמשך יהיו נעימים ובלתי נשכחים.

סקירות נוספות

המלצות וטיפים...