בושם דיור Christian Dior

לוגו דיור

בית האופנה הצרפתי כריסטיאן דיור הוציא קמפיין סוריאליסטי חדש לקידום קו הבושם החדש שלו. הלהיט הגדול מכולם היה המותג פרם, שנבנה על גב קולקציית "הבשמים" האישית של המעצב מהשנים האחרונות, אך מבחינתו זו הצלחה גדולה. בעוד שהוא עדיין קוצר את ההצלחה של ילדו הראשון, המעצב השיק מגוון ניחוחות חדש, בושם מיס דיור, המוקדש לאחותו הסוררת קתרין דורי. הבושם מורכב מ"בשמים "שהלחין כריסטיאן דיור, שבאופן מפורסם רצה ליצור את" מיס דיור "לאחר שראה את שמלתו יוצאת מהבקבוק חלק אחר חלק. כאילו שהבושם הוליד אותה, ואחרי המופע האורחים שלה יוצאים עם הבושם שלה ביד.

קצרים בזמן? להלן קישורים לקולקציה המלאה :

בושם דיור לגבר
בושם דיור לאישה

כפתור בשמים לגברים

כפתור בשמים לנשים

בהשקה הראשונה של כריסטיאן בית דיור

כריסטיאן הודיע: "זה ניחוח לנשים, בושם לגברים. כמו כל הניחוחות שלפני או אחרי, או דה פראשה יש פשטות הדומה לאופנת גברים של זמן, אבל לנשים. כריסטיאן דיור עצמו לבש את הניחוח והוא ענד אותו בעבר, כמו גם במספר קולקציות אחרות שלו.

ארנו מזמן רשת של מותגים יוקרתיים, כולל דיור, בלנסיאגה, שאנל, גוצ'י, פראדה, הרמס ומותגים אחרים. החברה פועלת בחמש קבוצות עסקיות והכנסות שנתיות היו 1.5 מיליארד דולר בשנת 2012, על פי אתר החברה.

ההחלטה החשובה הראשונה הייתה נפגשים במטה החברה בפריס

כדי לקיים ישיבת דירקטוריון כריסטיאן דיור קוטור וחברת האם שלה GUM. קו הקוטור הועבר לחברת בת בבעלות מלאה, שאימצה את שם החברה "כריסטיאן דורי קוטורס." כריסטיאן ". דיור "קוטור" פתח בוטיק במסטיק חנות כלבו והשתלט על העיצוב והייצור של חנות בגדים ואביזרים משלו. הבושם של כריסטיאן דיור הוא יצירתו של פרנסואה דמאצ'י, שתפקידו הוא ראש התפתחות הריח. הסטודיו שלו הוא אחד הבודדים בבית והוא עדיין מייצר ניחוחות עבור מייסון כריסטיאן "דיור" וחנות הכלבו GUM.

המנכ"ל השווה את המעצב החדש של מייסון דיור למייסד, לבש בושם משלו והתעקש שגליאנו ניהל "קשר טוב מאוד" עם קודמו. פרנסואה דמכי, הבושם והיוצר של דיור, מוביל את פיתוח הריח של בשמי המותג וחנות הכלבו GUM מזה 12 שנים.

איב סן לורן, למשל, היה אחד התלמידים של דיור ודמות מפתח בפיתוח קו הבושם הראשון של המותג בעשור הראשון לקריירה שלו. כדי לתת דוגמא אחת בלבד, הוא השיק את האוסף הראשון שלו בגיל 17 בעיר הולדתו של אביו סן ז'רמן-סור לואר, צרפת.

עידן מראה חדש, ניחוחות החתימה של בית היוקרה נולדו ומייצגים את האלגנטיות והתחכום הקיצוניים של כריסטיאן דיור.

אחד הניחוחות המייסדים של אפרס

גרר היה העלמה דיור 1947, שכפי שניתן לראות בתמונה לעיל, מכונה כיום "מיס דיור מקור." יש להזכיר גם שהיה ניחוח שליווה את לידתו של המראה החדש בשנת 1947. אז אנו מבינים שזו הייתה תחילתה של סוג חדש של נשיות שיצר כריסטיאן דיור לאחר המלחמה. לאחר 1947, סדרת בשמים ליוותה את הולדתו של New Look, ואחד הראשונים שבהם הוא "Apes de la Guerre" ("אפרס גררס" בצרפתית), הראשון מסוגו באירופה.

על פי האגדה

כריסטיאן דיור נאמר כי בושם שיצר רודניצקה יהיה "הבושם של דיור" הבא, והוא ענה "כן" והבטיח שהבושם שיצר עבורה יהיה "ליד הבושם שלו . " לאחר יצירתו של "Apes de la Guerre", הבושם הרביעי של דוריס, שהוא עצמו השיק לאחר מותו, הוא ספג "Diorissimo" על שם אשתו.

עדיין נחשב לבושם הטוב ביותר של דיור משנת 2019, "מיס דיור" הוא ניחוח קלאסי שמושך אותה. מה שאנחנו לא יודעים הוא שהיא וצ'רי משתמשים בניחוחות וינטאג 'במקום לנצל את הזיכיון שלהם.

גרנט אומר שדיור עשה הרבה מהומה עם סדרת "פרסומות טלוויזיה" בהשתתפות אגדות אופנה כמו כריסטיאן דיור

שהגדילה את המכירות. הסרטונים המפחידים מאירים את הריחות באור מרתיע וגורמים למותג DIOR Perfumes להיראות מסתורי. גרנט אומר שהם גם עשו "הרבה מהומה" ו"יותר מכירות "בשנה שעברה עם צאת הסרטון" Dangerous ", פרסומת טלוויזיה וסדרת טלוויזיה על המותג. לדבריו, בשמים וג'יבנשי זכו לחיזוק במכירות של ג'נטלמן – רק הניחוח של דליה דיווין, שמגלם את רוחו של "ניחוח ג'נטלמן", מהנהן למותג "Gentlemen of Paris" של החברה.

המורשת היצירתית של כריסטיאן דיור פרפומס לקחה את המותג לטריטוריה לא מנוצלת

ומאפשרת לו למצב את עצמה כמנהיגה וחידוש אמיתי. העובדה שאנחנו רואים אותה מתנהגת בצורה כזו היא ההוכחה לכך שהצלחנו בהיסטוריה של 70 השנים שלנו כמו שלנו, "הוא אומר.

אורן רצון

אורן רצון

"הבושם שלכם הופך אתכם לאטרקטיביים"

חשוב לדעת

חוש הריח הוא אחד החשובים מבין חמשת החושים. … לבשמים יש כמות עצומה של פרומונים ויכולים להפוך אתכם לאטרקטיביים לאנשים, ולהבטיח שהרושם הראשוני הנ"ל והרושם המתמשך יהיו נעימים ובלתי נשכחים.

סקירות נוספות

המלצות וטיפים...